VOTING...


Röstar som en dåre på Tokio Hotel på EMA MTV. På den finska, franska, svenska, engelska.. röstar som fan! Jag vill så gärna se TH kamma hem priset för Best Group iår, det förtjänar dom. Som dom har kämpat med nya albumet!



Köpte
den randiga tröjan igår på H&M för bara 99 kr! Hur billigt som helst? JA. Hittade också ett par svarta jeanstighst på gina, sånna som alla har nivet. Behövde bara ett par svarta byxor tills på fredag.. Nu kommer också anledningen varför jag inte har varit så sugen på att blogga.. Min underbara älskade farfar dog samma dag som vi kom hem från Turkiet. Allt känns tomt och jag har bara inte kunnat bloggat om så mycket. Men jag lovar att det kommer bättre uppdatering när allt har släppt lite..

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Ja precis!

Kenza får ju tro på fansen som säkert toki hotel gör :)

2009-09-27 @ 20:42:01
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Är med i en tävling där man kan vinna ett rockset, hahah jag måste iaf vinna över min kompis, snälla kan du rösta på min gitarr! LÄnken finns på min blogg Kram!<3

2009-09-30 @ 17:43:41
URL: http://hedvigsofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0